Bezmaksas piegāde pasūtījumiem virs 290€

Izbaudiet pirmā pasūtījuma atlaidi -10%

Palīdzība un biežāk uzdotie jautājumi

Atrodiet risinājumus biežām problēmām.

Biežāk uzdotie jautājumi

Pasūtīšana

Vai es varu atcelt savu pasūtījumu?

Mēs pilnībā saprotam, arī mēs mainām savas domas! Lai gan mēs vēlētos to darīt, pēc pasūtījuma veikšanas šobrīd to nevaram mainīt vai atcelt. Ceram nākotnē ieviest atcelšanas iespēju.

Ja prece(-es) neder, noteikti apmainiet pret vēlamo stilu vai atgrieziet naudas atmaksai. Atgādinām, ka iekšzemes preču atgriešana ir bez maksas.

Ko darīt, ja es gribu runāt ar kādu?

Mēs vēlamies runāt arī ar jums! Sazinieties ar mums ar jebkādiem jautājumiem, bažām vai atsauksmēm. Mēs noteikti atbildēsim jums 48 stundu laikā. Tomēr, lūdzu, ņemiet vērā, ka piektdien nosūtītie pieprasījumi tiks atbildēti nākamajā pirmdienā, bet iespējams arī ātrāk.

Mēs esam gatavi jums palīdzēt!

Piegāde

Uz kurām valstīm jūs piegādājat?

BVShop komanda nosūtīs produktus uz jebkuru pasaules malu Jums. Piegādes izmaksas ir atkarīgas no izvēlētās vietas, kur vēlaties saņemt produktus, kā arī no izvēlētās piegādes metodes.

Cik ilgi ilgs, līdz saņemšu savu pasūtījumu?

Standarta piegāde parasti aizņem 3-5 dienas. Nākamās dienas piegāde ir pieejama visiem iekšzemes pasūtījumiem (par papildu maksu). Starptautiskās piegādes laiki ir atkarīgi no produktiem un galamērķa (aptuveni norādīts norēķinu laikā).

Atgriešana un atmaksas

Kā es varu atgriezt preci?

Preces jāatgriež 30 dienu laikā pēc pasūtījuma saņemšanas. Preces jāatgriež tajā pašā stāvoklī, kādā tās tika saņemtas, nevalkātas/neizmantotas, ar visām pievienotajām etiķetēm un ar visu oriģinālo iepakojumu.

Cik ilgi ilgs, līdz saņemšu savu atmaksu?

Atmaksas tiek apstrādātas 7 dienu laikā no brīža, kad saņemam preci(-es).

Joprojām meklējat atbildes?

Ja atbildes, ko meklējat, nav mūsu BUJ sadaļā, lūdzu, nosūtiet mums e-pastu, aizpildot zemāk esošo veidlapu.

Welcome to Shopify Store

I act like: