Bezmaksas piegāde pasūtījumiem virs 290€

Izbaudiet pirmā pasūtījuma atlaidi -10%

Iepirkšanās noteikumi

1. Vispārīgie noteikumi.

1.1. Šie preču pirkšanas un pārdošanas noteikumi (turpmāk - Noteikumi) ir juridisks dokuments, kas saistošs Pusēm, un nosaka Pircēja un Pārdevēja tiesības, pienākumus un atbildību, kad Pircējs iegādājas preces pa e-pastu veikalā.

1.2. Pārdevējs patur tiesības jebkurā laikā mainīt, labot vai papildināt noteikumus, ņemot vērā likumdošanas aktos noteiktās prasības. Pircējs tiek informēts pa e-pastu un veikala mājaslapā. Veicot pirkumu pa e-pastu, veikals piemēro noteikumus, kas ir spēkā pasūtījuma veikšanas brīdī.

1.3. Pērkot e-pastā, veikalam ir tiesības:

1.3.1. pilngadīgas fiziskas personas, t.i., personas, kuras ir sasniegušas pilngadību un kuru rīcībspēja nav ierobežota ar tiesas lēmumu;

1.3.2. nepilngadīgie vecumā no 14 līdz 18 gadiem tikai ar vecāku vai aizbildņu piekrišanu, izņemot gadījumus, kad viņi patstāvīgi rīkojas ar saviem ienākumiem;

1.3.3. juridiskās personas;

1.3.4. pilnvarotie pārstāvji visām iepriekš minētajām personām.

1.4. Apstiprinot noteikumus, pārdevējs arī garantē, ka, pamatojoties uz noteikumu 1.3. punktu, Pircējam ir tiesības iegādāties preces pa e-pastu veikalā.

1.5. Līgums starp Pircēju un Pārdevēju tiek uzskatīts par noslēgtu no brīža, kad Pircējs pēc iepirkumu groza izveides veikalā, norādot piegādes adresi, izvēloties maksājuma veidu un iepazīstoties ar Pārdevēja noteikumiem, nosūta e-pastu un nospiež pogu "Apstiprināt pasūtījumu" (skatīt punktu 5 "Preču pasūtīšana, cenas, maksājuma kārtība, termiņi").


2. Personas datu aizsardzība.

2.1. Pasūtīt preces veikalā pa e-pastu, Pircējs var:

2.1.1. reģistrējoties šajā e-pastā veikalā - ievadot reģistrācijas laikā pieprasītos datus;

2.1.2. bez reģistrēšanās veikalā, izmantojot šo e-pastu.

2.2. Pircējam, pasūtot preces 2.1. punktā noteiktajos veidos, Pārdevēja nodrošinātajās attiecīgajās informācijas laukos jānorāda Pircēja personas dati, kas nepieciešami preču pasūtījuma pareizai izpildei: vārds, uzvārds, preču piegādes adrese, tālruņa numurs un e-pasta adrese, pasta adrese.

2.3. Apstiprinot šos noteikumus, Pircējs piekrīt, ka 2.2. Pircēja sniegtie personas dati tiks apstrādāti elektroniskajā preču un pakalpojumu tirdzniecībā veikalā, lai analizētu Pārdevēja darbību un tiešo mārketingu.

2.4. Piekrītot Pircēja personas datu apstrādei Pārdevēja e-pastā preču un pakalpojumu pārdošanai veikalā, Pircējs arī piekrīt, ka uz Pircēja norādīto e-pasta adresi un tālruņa numuru tiks nosūtītas informatīvas ziņas, kas nepieciešamas pasūtījuma izpildei.

2.5. Pircējs, reģistrējoties veikalā pa e-pastu un pasūtot preces, apņemas glabāt un neatklāt pieteikšanās datus nevienam. 


3. Pircēja tiesības un pienākumi.

3.1. Pircējam ir tiesības iegādāties preces pa e-pastu. veikalā saskaņā ar šiem noteikumiem un citiem šī e-pasta rakstiem saskaņā ar veikalā norādīto kārtību.

3.2. Pircējam ir tiesības atteikties no preces pirkšanas-pārdošanas līguma ar e-veikalu, par to rakstiski (pa e-pastu, norādot vēlamo preces atgriešanu un tās pasūtījuma numuru) paziņojot Pārdevējam ne vēlāk kā 14 (četrpadsmit) darba dienu laikā no preces saņemšanas dienas, izņemot gadījumus, kad līgumu saskaņā ar Lietuvas Republikas likumiem nav iespējams atcelt (piemēram, ja līgums ir par higiēnas preču - gultas veļas - pārdošanu - skatīt informāciju VšĮ "Vartotojucentras.lt/istatymas.php?id=1038" mājaslapā, 18. punkts).

3.3. 3.2 noteikumu punkts. Pircējs var izmantot 1. punktā paredzēto tiesību tikai tad, ja produkts nav bojāts, tā izskats nav būtiski mainījies un tas nav ticis izmantots.

3.4. Pircējs apņemas pieņemt pasūtīto preci un samaksāt par to vienošanos cenu.

3.5. Ja pircēja reģistrācijas veidlapā sniegtie dati mainās, pircējam tie jāatjaunina nekavējoties.

3.6. Pircējs apņemas nepārsūtīt savus pieteikšanās datus trešajām personām. Ja pircējs zaudē savus pieteikšanās datus, viņam nekavējoties jāinformē pārdevējs par to, izmantojot saziņas līdzekļus, kas norādīti sadaļā "Kontakti".

3.7. Pircējs, izmantojot e-pasta veikalu, piekrīt šiem pirkšanas un pārdošanas noteikumiem un apņemas tos ievērot un nepārkāpt Lietuvas Republikas tiesību aktus.

 

4. Pārdevēja tiesības un pienākumi.

4.1. Pārdevējs apņemas nodrošināt visas nepieciešamās prasības, lai pircējs varētu pareizi izmantot e-pastu. pakalpojumi, ko sniedz veikals.

4.2. Ja Pircējs mēģina kaitēt Pārdevēja e-pastam, kas nodrošina veikala darbības stabilitāti un drošību, vai pārkāpj savas saistības, Pārdevējam ir tiesības nekavējoties un bez brīdinājuma ierobežot vai apturēt Pircēja iespēju izmantot veikala e-pastu vai izņēmuma gadījumos anulēt Pircēja reģistrāciju.

4.3. Pārdevējs apņemas ievērot Pircēja privātuma tiesības attiecībā uz Pircēja personisko informāciju, kas norādīta e-pastā un veikala reģistrācijas veidlapā.

4.4. Pārdevējs apņemas piegādāt pircēja pasūtīto preci uz pircēja norādīto adresi.

 

5. Preču pasūtīšana, cenas, maksājumu kārtība, termiņi.

5.1. e-pasts Veikalā Pircējs var iepirkties 24 stundas diennaktī, 7 dienas nedēļā.

5.2. Līgums stājas spēkā brīdī, kad Pircējs nospiež pogu "Apstiprināt pasūtījumu", un pēc pasūtījuma saņemšanas Pārdevējs to apstiprina - nosūtot apstiprinājuma vēstuli uz Pircēja norādīto e-pastu pa pastu.

5.3. Preču cenas e-pastā veikalā un izveidotajā pasūtījumā ir norādītas eiro, ieskaitot PVN.

5.4. Pircējs maksā par precēm vienā no šādām metodēm:

5.4.1. maksājums, izmantojot e-pasta banku, nozīmē avansa maksājumu, izmantojot pircēja izmantoto e-pasta adresi banku sistēmā. Lai izmantotu šo maksājuma veidu, pircējam jābūt parakstītam e-pasta bankas līgumam ar vienu no apkalpotajām bankām. Pircējs pārskaita naudu uz e-pasta veikala pašreizējo kontu. Atbildība par datu drošību šajā gadījumā gulstas uz attiecīgo banku, jo visi naudas darījumi notiek caur bankas e-pastu banku sistēmā.

5.4.2. Maksājums ar bankas pārskaitījumu ir avansa maksājums, kad Pircējs, pēc pasūtījuma izdrukāšanas un došanās uz tuvāko bankas filiāli, pārskaita naudu uz e-pasta veikala bankas kontu.

5.5. Pircējs apņemas nekavējoties samaksāt par precēm. Tikai pēc maksājuma saņemšanas par precēm sākas preču sūtījuma veidošana un preču piegādes termiņa aprēķināšana. 

 

6. Preču piegāde.

6.1. Pircējs, kurš pasūtījuma laikā ir izvēlējies piegādes pakalpojumu, apņemas norādīt precīzu preču piegādes vietu.

6.2. Pircējs apņemas pieņemt preces pats. Gadījumā, ja Pircējs nevar pieņemt preces pats, un preces tiek piegādātas uz norādīto adresi, Pircējam nav tiesību izvirzīt pārdevējam prasības par preču piegādi nepareizajai personai.

6.3. Preces piegādā Pārdevējs vai Pārdevēja pilnvarotais pārstāvis (kurjers).

6.4. Pārdevējs piegādā preces Pircējam saskaņā ar nosacījumiem, kas norādīti preču aprakstos. Šie nosacījumi ir priekšnoteikumi un neattiecas gadījumos, kad Pārdevējam nav nepieciešamās preces noliktavā un Pircējs tiek informēts par pasūtīto preču trūkumu. Tajā pašā laikā Pircējs piekrīt, ka izņēmuma gadījumos preču piegāde var tikt aizkavēta neparedzētu apstākļu dēļ, kas nav Pārdevēja kontrolē. Šādā gadījumā Pārdevējs apņemas nekavējoties sazināties ar Pircēju un saskaņot preču piegādes nosacījumus. 

 6.5. Visos gadījumos Pārdevējs tiek atbrīvots no atbildības par preču piegādes termiņu pārkāpšanu, ja preces netiek piegādātas Pircējam vai tiek piegādātas novēloti Pircēja vainas dēļ vai apstākļu dēļ, kas nav atkarīgi no Pārdevēja.

6.6. Visos gadījumos Pircējam nekavējoties jāinformē Pārdevējs, ja iepakojums ir piegādāts bojātā vai citādi bojātā iepakojumā, ja iepakojumā ir nepasūtītas preces vai nepareizs to daudzums, nepilns produkta komplekts.

6.7. Visos gadījumos, ja pircējs piegādes laikā pamanīs jebkādu bojājumu iepakojumā, viņam jānorāda komentāri piegādes dokumentā, ko sniedz kurjers, vai jāuzraksta atsevišķs dokuments par šiem pārkāpumiem. Pircējam tas jādara kurjera klātbūtnē. Ja šādas darbības netiek veiktas, Pārdevējs atbrīvojas no atbildības pret Pircēju par produkta bojājumiem, kas saistīti ar iepakojuma bojājumiem, kurus Pircējs nav norādījis kurjera piegādes dokumentā.

 

7. Produkta kvalitāte, garantijas.

7.1. Katrā e-pastā parasti ir norādīti veikala pārdotā produkta dati, kas pievienoti katra produkta aprakstam.

7.2. Pārdevējs nav atbildīgs par to, ka e-pastā preces krāsa, forma vai citi parametri veikalā var neatbilst reālajam preces izmēram, formai un krāsai, ņemot vērā Pircēja izmantotā displeja īpašības.

7.3. Pārdevējs sniedz kvalitātes garantiju, kas ir spēkā noteiktu laika periodu attiecībā uz noteiktiem preču veidiem, konkrētais termiņš un citi nosacījumi ir norādīti šo preču aprakstos.

7.4. Ja pārdevējs nesniedz kvalitātes garantiju noteiktu preču veidiem, piemēro attiecīgo likumdošanas aktu sniegto garantiju.

 

8. Preču atgriešana un apmaiņa.

8.1. Pārdoto preču defekti tiek novērsti, zemas kvalitātes preces tiek aizstātas, atgrieztas saskaņā ar Lietuvas Republikas Ekonomikas ministra 2001. gada 29. jūnija rīkojumu Nr. 217 "Par noteikumu apstiprināšanu preču atgriešanai un apmaiņai", apstiprinātajiem preču atgriešanas un apmaiņas noteikumiem, izņemot gadījumus, kad līgumu saskaņā ar Lietuvas Republikas likumiem nav iespējams atcelt (kad līgums ir noslēgts par higiēnas preču - gultas veļas - pārdošanu; skatīt informāciju VšĮ "Vartotojų centras" tīmekļa vietnē http 18). Visos gadījumos nauda par atgrieztajām precēm tiek pārskaitīta tikai maksātāja bankas kontā.

8.2. Lai atgrieztu preci(-es) saskaņā ar 8.1. punktu, Pircējs to var izdarīt 14 (četrpadsmit) darba dienu laikā no preces piegādes dienas Pircējam, informējot Pārdevēju ar kontaktu sadaļā norādītajiem saziņas līdzekļiem, norādot atgriežamā produkta nosaukumu, pasūtījuma numuru un atgriešanas iemeslu.

8.3. Atgriežot preces pircējam, ir jāievēro šādi nosacījumi:

8.3.1. atgrieztajam priekšmetam jābūt tā oriģinālajā, kārtīgajā iepakojumā;

8.3.2. produkts pircējam nedrīkst būt bojāts;

8.3.3. produkts jābūt neizmantotam, nezaudējot tā izskatu kā produktu (etiķete neskarta, aizsargplēve nav nolobīta utt.) (šis punkts neattiecas uz bojāta produkta atgriešanu);

8.3.4. atgrieztajam produktam jābūt tajā pašā konfigurācijā, kādā to saņēma Pircējs;

8.3.5. atgriežot produktu, ir nepieciešams uzrādīt tā iegādes dokumentu.

8.4. Pārdevējam ir tiesības nepieņemt pircēja atgrieztās preces, ja pircējs neievēro 8.3. pantā noteiktās preču atgriešanas procedūras.

8.5. Atgriežot nepareizu un/vai zemas kvalitātes produktu, Pārdevējs apņemas pieņemt šādus produktus atpakaļ un aizstāt tos ar līdzīgiem, piemērotiem produktiem.

8.6. Gadījumā, ja Pārdevējam nav piemērotu preču nomaiņai, pircējam tiks atmaksāta samaksātā summa, izņemot piegādes izmaksas.

 

9. Pircēja un pārdevēja atbildība.

9.1. Pircējs pilnībā atbild par Pircēja sniegto personas datu pareizību. Ja Pircējs reģistrācijas veidlapā nesniedz precīzus personas datus, Pārdevējs nav atbildīgs par radušajām sekām un iegūst tiesības pieprasīt kompensāciju par tiešajiem zaudējumiem, ko Pircējs ir cietis.

9.2. Pircējs ir atbildīgs par darbībām, kas veiktas, izmantojot šo e-pastu veikalā.

9.3. Pēc reģistrācijas Pircējs ir atbildīgs par savas pieteikšanās informācijas nodošanu trešajām personām. Ja e-pasta pakalpojumus, ko nodrošina veikals, izmanto trešā persona, kas ir pieslēgusies e-veikalam, izmantojot Pircēja pieteikšanās datus, Pārdevējs šo personu uzskata par Pircēju.

9.4. Pārdevējs tiek atbrīvots no jebkādas atbildības gadījumos, kad radušies zaudējumi tāpēc, ka Pircējs, neskatoties uz Pārdevēja ieteikumiem un Pircēja pienākumiem, nav iepazinies ar šiem Noteikumiem, lai gan viņam tika dota tāda iespēja.

9.5. Ja Pārdevēja e-pastā veikalā ir saites uz citu uzņēmumu, iestāžu, organizāciju vai personu e-pasta adresēm vai tīmekļa vietnēm, Pārdevējs nav atbildīgs par tur esošo informāciju vai darbībām, neveic šo vietņu uzraudzību vai kontroli un nepārstāv šos uzņēmumus un personas.

9.6. Bojājuma gadījumā vainīgā puse atlīdzina otrai pusei tiešos zaudējumus.

 

10. Mārketings un informācija.

10.1. Pārdevējs pēc saviem ieskatiem var uzsākt e-pasta dažādas akcijas veikalā.

10.2. Pārdevējam ir tiesības vienpusēji, bez atsevišķa paziņojuma, mainīt akciju nosacījumus, kā arī tos atcelt. Jebkura akciju noteikumu un nosacījumu maiņa vai atcelšana ir spēkā tikai turpmāk, t.i., no to izpildes brīža.

10.3. Pārdevējs sūta visus ziņojumus, izmantojot saziņas līdzekļus, kas norādīti Pircēja reģistrācijas veidlapā.

10.4. Pircējs visus ziņojumus un jautājumus nosūta Pārdevēja e-pastam, pa tālruni un e-pastu, kas norādīti veikala sadaļā "Kontakti".

10.5. Pārdevējs nav atbildīgs, ja pircējs nesaņem nosūtīto informāciju vai apstiprinājuma ziņojumus interneta savienojuma traucējumu vai e-pasta pakalpojumu sniedzēju tīklu dēļ.

 

11. Gala noteikumi.

11.1. Šie preču pirkšanas un pārdošanas noteikumi ir sastādīti saskaņā ar Lietuvas Republikas likumiem un tiesību aktiem.

11.2. Visi strīdi, kas rodas šo noteikumu īstenošanas laikā, tiek risināti sarunu ceļā. Ja vienošanās nav iespējama, strīdi tiek risināti saskaņā ar Lietuvas Republikas likumos noteikto kārtību. 

Welcome to Shopify Store

I act like: